Sunday 9 February 2014

Miss Helsinki -kisan yhtenä palkintona silikonirinnat

Missikisa
"Tuore Miss Helsinki 2014 Isabel Ljungdell hyväksyy kauneusleikkaukset, mutta harkitsee vielä asiaa omalla kohdallaan.

Miss Helsinki -kisan yksi palkinnoista on lahjakortti, jonka voi käyttää esimerkiksi rintaimplanttien hankintaan.

- Hyväksyn kauneusleikkaukset, sehän on jokaisen oma asia. Minä olen toistaiseksi ihan luomu ja olen iloinen, että se riitti voittoon.

- Edustan sellaisia arvoja, että sovin roolimalliksi nuorille. Siksi harkitsen vielä tarkkaan mitä tulevaisuudessa teen, hän miettii lahjakorttipalkintonsa käyttämistä.

Hän uskoo voittaneensa kisan helposti lähestyttävän ja mutkattoman luonteensa sekä treenatun, sopusuhtaisen vartalonsa ansiosta.

- Toivon, että tunnettavuus tuo uusia haasteita ja lähden mielelläni kansainväliseen missikisaan, johon minulle on paikka luvassa.

Kolme vuotta seurustellut Isabel uskoo suhteen kestävän missivuoden.

- Poikaystäväni ja koko perheeni kannustivat minua kovasti, hän kiittää.

Toistaiseksi Isabel työskentelee lasten parissa iltapäiväkerhon ohjaajana"
 Lähde: iltalehti

Katso kuvat ja video iltasanomista.

No comments:

Post a Comment