Thursday 20 February 2014

Amerikkalaisnainen Blondie Bennett haluaa tyhmentää itsensä ja näyttää bimbolta "mitä ihmettä?"

 Blondie Bennett, 38 vuotias nainen on käyttänyt yli 25 000 puntaa rintoihinsa ja käy hypnoositerapiassa tyhmentämässä itseään. Blondie vaihtoi nimensä 1,5 vuotta sitten ja kertoo "Olen käynyt jo 20:ssä sessiossa ja tunnen koko ajan itseni tyhmemmäksi ja hämmentyneemmäksi".

"Haluan ihmisten näkevän minut muovisen seksinukkena ja aivottomana oleminen on suuri osa sitä".
"Kun ihmiset kysyy miksi haluan olla Barbie, mietin 'kukapa nyt ei haluaisi olla'".

BimboBlondie on työtön ja kuluttaa päivät shoppailemalla ja tekemällä itsestään kauniin. Bennetin kaikki kulut - kuten vuokran - maksaa rikkaat miehet, jotka antavat Blondielle rahaa kuvia vastaan.

Blondie lisää "Jotkut naiset teeskentelvät olevansa Barbeja, mutta minä olen vienyt sen seuraavalle tasolle. Ihmiset voivat kritisoida minua, mutta tälläinen minä olen - haluan muodonmuutoksen päästä varpaisiin, sisältä ulos".

Twitter Blondie Bennett

Ihmis Barbie




No comments:

Post a Comment